同志社女子大学図書館

The contemporary relevance of John Dewey's theories on teaching and learning : Deweyan perspectives on standardization, accountability, and assessment in education

edited by JuliAnna Ávila ... [et al.] ; : hbk. -- Routledge, 2022. -- (Routledge international studies in the philosophy of education). <BB13167834>
この書誌にはまだスタンプは押されていません。


登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 : hbk 女田図 閉架(B1F) 371.253||A10336 2182031499 配架中 0件
No. 0001
巻号 : hbk
所蔵館 女田図
配置場所 閉架(B1F)
請求記号 371.253||A10336
資料ID 2182031499
状態 配架中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The contemporary relevance of John Dewey's theories on teaching and learning : Deweyan perspectives on standardization, accountability, and assessment in education / edited by JuliAnna Ávila ... [et al.]
出版・頒布事項 New York : Routledge , 2022
形態事項 xxx, 324 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9780367621483
書誌構造リンク Routledge international studies in the philosophy of education <BB00357139>//a
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BC11339633
本文言語コード 英語
著者標目リンク Ávila, JuliAnna <AU11088396>
分類標目 DC23:371.144
件名標目等 Dewey, John, 1859-1952
件名標目等 Educational accountability
件名標目等 Educational tests and measurements
件名標目等 Education -- Philosophy