同志社女子大学図書館

Amusing ourselves to death : public discourse in the age of show business

Neil Postman ; new introduction by Andrew Postman. -- 20th anniversary ed. -- Penguin, 2006. -- (Penguin books). <BB13321080>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 女田図 研究室 361.453||P10438 2482023277 研貸中 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 女田図
配置場所 研究室
請求記号 361.453||P10438
資料ID 2482023277
状態 研貸中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Amusing ourselves to death : public discourse in the age of show business / Neil Postman ; new introduction by Andrew Postman
版事項 20th anniversary ed
出版・頒布事項 New York : Penguin , 2006, c2005
形態事項 xx, 184 p. ; 20 cm
巻号情報
ISBN 9780143036531
書誌構造リンク Penguin books <BB00009566>//a
注記 Includes bibliographical references (p. 173-175) and index
学情ID BB06234741
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Postman, Neil <AU00045588>
著者標目リンク Postman, Andrew <>
分類標目 LCC:P94
件名標目等 Mass media -- Influence
件名標目等 Mass media -- United States