同志社女子大学図書館

Implicit and explicit language learning : conditions, processes, and knowledge in SLA and bilingualism

Cristina Sanz and Ronald P. Leow, editors ; : pbk. -- Georgetown University Press, 2011. -- (Georgetown University Round Table on Languages and Linguistics). <BB12223772>
この書誌にはまだスタンプは押されていません。


登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 : pbk 女今図 開架 807||S9160 1181002944 配架中 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 女今図
配置場所 開架
請求記号 807||S9160
資料ID 1181002944
状態 配架中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Implicit and explicit language learning : conditions, processes, and knowledge in SLA and bilingualism / Cristina Sanz and Ronald P. Leow, editors
出版・頒布事項 Washington, D.C. : Georgetown University Press , c2011
形態事項 xii, 229 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9781589017290
書誌構造リンク Georgetown University Round Table on Languages and Linguistics <BB10107987>//a
注記 Includes bibliographical references
学情ID BB05401291
本文言語コード 英語
著者標目リンク Sanz, Cristina <AU10028624>
著者標目リンク Leow, Ronald P. (Ronald Philip), 1954- <>
分類標目 LCC:P118.2
分類標目 DC22:418.0071
件名標目等 Second language acquisition -- Study and teaching
件名標目等 Bilingualism
件名標目等 Language and languages -- Study and teaching