同志社女子大学図書館

算数のカリキュラムの研究

ハイテックリサーチ, 20--. -- (海外研究開発レポート ; Data no. HTR-8784(J)). <BB12209396>
この書誌にはまだスタンプは押されていません。


登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 女田図 閉架(B1F) 375.412||S9113 1082051089 配架中 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 女田図
配置場所 閉架(B1F)
請求記号 375.412||S9113
資料ID 1082051089
状態 配架中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 算数のカリキュラムの研究
サンスウ ノ カリキュラム ノ ケンキュウ
出版・頒布事項 [東京] : ハイテックリサーチ , [20--]
形態事項 1冊 : 挿図 ; 30cm
書誌構造リンク 海外研究開発レポート||カイガイ ケンキュウ カイハツ レポート <BB00695359> Data no. HTR-8784(J)//a
内容著作注記 Mathematics curriculum systems : models for analysis of curricular innovation and development / Margret A. Hjalmarson
内容著作注記 Introducing complex systems into the mathematics curriculm / Lyn D. English
内容著作注記 Evaluation of the relationship between literacy and mathematics skills as assessed by curriculum-based measures / Kristy J. Rutherford-Becker, Michael L. Vanderwood
内容著作注記 The primary mathematics curriculum : enhancing its potential for developing young children's number sense in the early years at school / Elizabeth Dunphy
内容著作注記 An evaluation of the effectiveness of the new primary school mathematics curriculum in practice / Mehmet Nuri Gömleksİz, İlhami Bulut
内容著作注記 Tiering and scaffolding : two strategies for providing access to important mathematics / Lori Williams
内容著作注記 Curriculum strategy framework : investigating patterns in teachers' use of a reform-based elementary mathematics curriculum / Miriam Gamoran Sherin, Corey Drake
内容著作注記 Year 6 children : has the new British mathematics curriculum helped their mental computation? / Gwen Ineson
内容著作注記 From "exploring the middle zone" to "constructing a bridge" : experimenting in the special Bianshi mathematics curriculum / Ngai-Ying Wong...[et al.]
内容著作注記 Curriculum assessment : constructivist primary mathematics curriculum in Turkey / İsmet Şahin
内容著作注記 Primaly school teachers' views about the new Turkish primary school mathematics culliculum / Osman Birgin, Tayfun Tutak, Ali Türkdoğan
内容著作注記 A qualitative study on primary school mathematics lesson evaluation / Zhao Dongchen, Ma Yunpeng
内容著作注記 Grade-level learning expectations : a new challenge for elementary mathematics teachers / Barbara J. Reys...[et al.]
注記 本文は英語
注記 タイトルは表紙による
注記 複写による合冊複製本
注記 片面印刷
注記 References: 論文末
学情ID BB04986269
本文言語コード 英語
著者標目リンク Hjalmarson, Margret A. <>
著者標目リンク English, Lyn D. <AU11008179>
著者標目リンク Rutherford-Becker, Kristy J. <>
著者標目リンク Vanderwood, Michael L. <>
著者標目リンク Dunphy, Elizabeth <>
著者標目リンク Gömleksİz, Mehmet Nuri <>
著者標目リンク Bulut, İlhami <>
著者標目リンク Williams, Lori <>
著者標目リンク Sherin, Miriam Gamoran <AU11008180>
著者標目リンク Drake, Corey <>
著者標目リンク Ineson, Gwen <>
著者標目リンク Wong, Ngai-Ying <>
著者標目リンク Lam, Chi-Chung <>
著者標目リンク Sun, Xuhua <>
著者標目リンク Chan, Anna Mei Yan <>
著者標目リンク Şahin, İsmet <>
著者標目リンク Birgin, Osman <>
著者標目リンク Tutak, Tayfun <>
著者標目リンク Türkdoğan, Ali <>
著者標目リンク Dongchen, Zhao <>
著者標目リンク Yunpeng, Ma <>
著者標目リンク Reys, Barbara J. <>
著者標目リンク Chval, Kathryn B. (Kathryn Bouchard) <AU11008181>
著者標目リンク Dingman, Shannon <>