同志社女子大学図書館

算数に困難を示す生徒と介入方法の研究

ハイテックリサーチ, 20--. -- (海外研究開発レポート ; Data no. HTR-8784(H)). <BB12209400>
この書誌にはまだスタンプは押されていません。


登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 女田図 閉架(B1F) 375.412||S9113 1082051178 配架中 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 女田図
配置場所 閉架(B1F)
請求記号 375.412||S9113
資料ID 1082051178
状態 配架中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 算数に困難を示す生徒と介入方法の研究
サンスウ ニ コンナン オ シメス セイト ト カイニュウ ホウホウ ノ ケンキュウ
出版・頒布事項 [東京] : ハイテックリサーチ , [20--]
形態事項 1冊 : 挿図 ; 30cm
書誌構造リンク 海外研究開発レポート||カイガイ ケンキュウ カイハツ レポート <BB00695359> Data no. HTR-8784(H)//a
内容著作注記 Academic and cognitive Characteristics of persistent mathematics difficulty from first through fourth grade / Rose K. Vukovic, Linda S. Siegel
内容著作注記 The congnitive profile of Chinese children with mathematics diffuculties / Becky Mee-yin Chan, Connie Suk-han Ho
内容著作注記 Why do some children have difficulty learning mathematics? Looking at Language for answers / Joseph E. Morin, David J. Franks
内容著作注記 Remediating number combination and word problem deficits among students with mathematics difficulties : a randomized control trial / Lynn S. Fuchs...[et al.]
内容著作注記 Contribution of equal-sign instruction beyond word-problem tutoring for third-grade students with mathematics difficulty / Sarah R. Powell, Lynn S. Fuchs
内容著作注記 Teaching subtraction with regrouping to students experiencing difficulty in mathematics / Margaret M. Flores
内容著作注記 The effects of tier 2 intervention on the mathematics performance of first-grade students who are at risk for mathematics difficulties / Diane Pedrotty Bryant...[et al.]
内容著作注記 Mathematics intervention for first-and second-grade students with mathematics difficulties : the effects of tier 2 intervention delivered as booster lessons / Dian Pedrotty Bryant...[et al.]
内容著作注記 Making connections in mathematics : conceptual mathematics intervention for low-performing students / Leanne R. Ketterlin-Geller, David J. Chard, Hank Fien
内容著作注記 Intensive intervention for students with mathematics disabilites : seven principles of effective parctice / Lynn S. Fuches...[et al.]
内容著作注記 Comparing mathematics interventions : the effects of cover-copy-compare alone and combined with performance feedback on digits correct and incorrect / Robin S. Codding...[et al.]
注記 本文は英語
注記 タイトルは表紙による
注記 複写による合冊複製本
注記 片面印刷
注記 References: 論文末
学情ID BB04985936
本文言語コード 英語
著者標目リンク Vukovic, Rose K. <>
著者標目リンク Siegel, Linda S. <AU11007128>
著者標目リンク Chan, Becky Mee-yin <>
著者標目リンク Ho, Connie Suk-han <>
著者標目リンク Morin, Joseph E. <>
著者標目リンク Franks, David J. <>
著者標目リンク Fuchs, Lynn S. <>
著者標目リンク Powell, Sarah R. <>
著者標目リンク Seethaler, Pamela M. <>
著者標目リンク Cirino, Paul T. <>
著者標目リンク Fletcher, Jack M. <>
著者標目リンク Fuchs, Douglas <>
著者標目リンク Hamlett, Carol L. <>
著者標目リンク Zumeta, Rebecca O. <>
著者標目リンク Flores, Margaret M. <>
著者標目リンク Bryant, Diane Pedrotty <>
著者標目リンク Bryant, Brian R. <>
著者標目リンク Gersten, Russell M. <>
著者標目リンク Scammacca, Nancy N. <>
著者標目リンク Funk, Catherine <>
著者標目リンク Winter, Amanda <>
著者標目リンク Shih, Minyi <>
著者標目リンク Pool, Cathy <>
著者標目リンク Chavez, Melissa M. <>