同志社女子大学図書館

就学前算数教育とその初等教育との関係

ハイテックリサーチ, 20--. -- (海外研究開発レポート ; Data no. HTR-8784(O)). <BB12209393>
この書誌にはまだスタンプは押されていません。


登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 女田図 研究室 376.1||S9300 1082051127 研貸中 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 女田図
配置場所 研究室
請求記号 376.1||S9300
資料ID 1082051127
状態 研貸中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 就学前算数教育とその初等教育との関係
シュウガクマエ サンスウ キョウイク ト ソノ ショトウ キョウイク トノ カンケイ
出版・頒布事項 [東京] : ハイテックリサーチ , [20--]
形態事項 1冊 : 挿図 ; 30cm
書誌構造リンク 海外研究開発レポート||カイガイ ケンキュウ カイハツ レポート <BB00695359> Data no. HTR-8784(O)//a
内容著作注記 Early math matters : kindergarten number competence and later mathematics outcomes / Nancy C. Jordan...[et al.]
内容著作注記 Learning sequences in the acquisition of mathematical knowledge : using cognitive developmental theory to inform curriculum design for pre-k-6 mathematics education / Sharon Griffin
内容著作注記 Five-year growth trajectories of kindergarten children with learning difficulties in mathematics / Paul L. Morgan, George Farkas, Qiong Wu
内容著作注記 Investigation of critical attributes of mathematics software intended for use by young children / Filiz Varol, Linda K. Colburn
内容著作注記 Validating a number sense screening tool for use in kindergarten and first grade : prediction of mathematics proficiency in third grade / Nancy C. Jordan...[et al.]
内容著作注記 Non-symbolic arithmetic abilities and mathematics achievement in the first year of formal schooling / Camilla K. Gilmore, Shannon E. McCarthy, Elizabeth S. Spelke
内容著作注記 Strategic compromise : a student teacher's design of kindergarten mathematics instruction in a high-stakes testing climate / Gwendolyn M. Lloyd
内容著作注記 Curriculum use while learning to teach : one student teacher's appropriation of mathematics curriculum materials / Gwendolyn M. Lloyd
内容著作注記 Pupils' visual representations in standard and problematic problem solving in mathematics : their role in the breach of the didactical contract / Eleni Deliyianni...[et al.]
内容著作注記 Early childhood mathematics teaching : challenges, difficulties and priorities of teachers of young children in primary schools in Ireland / Elizabeth Dunphy
注記 本文は英語
注記 タイトルは表紙による
注記 複写による合冊複製本
注記 片面印刷
注記 References: 論文末
学情ID BB0498562X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Jordan, Nancy C. <>
著者標目リンク Kaplan, David <>
著者標目リンク Ramineni, Chaitanya <>
著者標目リンク Locuniak, Maria N. <>
著者標目リンク Griffin, Sharon <AU11008367>
著者標目リンク Morgan, Paul L. <>
著者標目リンク Farkas, George <>
著者標目リンク Wu, Qiong <>
著者標目リンク Varol, Filiz <AU11008368>
著者標目リンク Colburn, Linda K. <>
著者標目リンク Glutting, Joseph <>
著者標目リンク Watkins, Marley W. <>
著者標目リンク Gilmore, Camilla K. <>
著者標目リンク McCarthy, Shannon E. <>
著者標目リンク Spelke, Elizabeth S. <>
著者標目リンク Lloyd, Gwendolyn M. <>
著者標目リンク Deliyianni, Eleni <>
著者標目リンク Monoyiou, Annita <>
著者標目リンク Elia, Iliada <>
著者標目リンク Georgiou, Chryso <>
著者標目リンク Zannettou, Eleni <>
著者標目リンク Dunphy, Elizabeth <>