同志社女子大学図書館

算数達成度と影響因子の考察

ハイテックリサーチ, 20--. -- (海外研究開発レポート ; Data no. HTR-8784(G)). <BB12209415>
この書誌にはまだスタンプは押されていません。


登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 女田図 閉架(B1F) 375.412||S9119 1082051100 配架中 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 女田図
配置場所 閉架(B1F)
請求記号 375.412||S9119
資料ID 1082051100
状態 配架中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 算数達成度と影響因子の考察
サンスウ タッセイド ト エイキョウ インシ ノ コウサツ
出版・頒布事項 [東京] : ハイテックリサーチ , [20--]
形態事項 1冊 : 挿図 ; 30cm
書誌構造リンク 海外研究開発レポート||カイガイ ケンキュウ カイハツ レポート <BB00695359> Data no. HTR-8784(G)//a
内容著作注記 The importance of number sense to mathematics achievement in first and third grades / Nancy C. Jordan, Joseph Glutting, Chaitanya Ramineni
内容著作注記 The measurement of students' achievement in teaching primary school fifth year mathematics classes / Ahmet Doğanay, Ayten Pinar Bal
内容著作注記 Modeling the influence of calculator use and teacher effects on first grade students' mathematics achievement / Drew Polly
内容著作注記 A study of the performance of 5th graders in number sense and its relationship to achievement in mathematics / Der-Ching Yang, Mao-Neng Li, Chih-I Lin
内容著作注記 Using item analyses and instructional conversations to improve mathematics achievement / Douglas Fisher, Donna Kopenski
内容著作注記 Core RED (Remediation and Enrichment Days) : the complex journey of a school and university partnership's process to increase mathematics achievement / Patricia S. Moyer...[et al.]
内容著作注記 The short-term and the long-term effect of primary schools and classes on mathematics and language achievement scores / Heide Pustjens...[et al.]
内容著作注記 The impact of charter schools on promoting high levels of mathematics achievement / Jonathan A. Plucker, Matthew C. Makel, Kelly E. Rapp
内容著作注記 Comparing longitudinal profile patterns of mathematics and reading in early child longitudinal study, kindergarten : the profile analysis via multidimensional scaling (PAMS) approach / Se-Kang Kim
内容著作注記 Exploring the impact phonological awareness, visual- spatial working memory, and preschool quantity-number competencies on mathematics achievement in elementary school : findings from a 3-year longitudinal study / Kristin Krajewski, Wolfgang Schneider
内容著作注記 Class, school, municipal, and state effects on mathematics achievement in Argentina : a multilevel analysis / Rubèn Alberto Cervini
内容著作注記 The effects of cooperative learning on Turkish elementary students' mathematics achievement and attitude towards mathematics using TAI and STAD methods / Kamuran Tarim, Fikri Akdeniz
内容著作注記 Mathematics achievement of Vietnamese grade 5 pupils / Patrick Griffin
内容著作注記 Elementary-school mathematics instruction and achievement of fourth-grade students in Japan : findings from the TIMSS 2007 assessment / J. Daniel House
内容著作注記 The effects of the cooperative learning method supported by multiple intelligence theory on Turkish elementary students' mathematics achievement / Dilek Işık, Kamuran Tarım
注記 本文は英語
注記 タイトルは表紙による
注記 複写による合冊複製本
注記 片面印刷
注記 References: 論文末
学情ID BB04985492
本文言語コード 英語
著者標目リンク Jordan, Nancy C. <>
著者標目リンク Glutting, Joseph <>
著者標目リンク Ramineni, Chaitanya <>
著者標目リンク Doğanay, Ahmet <>
著者標目リンク Bal, Ayten Pinar <>
著者標目リンク Polly, Drew <>
著者標目リンク Yang, Der-Ching <>
著者標目リンク Li, Mao-Neng <>
著者標目リンク Lin, Chih-I <>
著者標目リンク Fisher, Douglas <>
著者標目リンク Kopenski, Donna <>
著者標目リンク Moyer, Patricia S. <>
著者標目リンク Jamieson, Spencer <>
著者標目リンク Dockery, Kim <>
著者標目リンク Ross, Julie <>
著者標目リンク Pustjens, Heide <>
著者標目リンク Van de gaer, Eva <>
著者標目リンク Van Damme, Jan <>
著者標目リンク Patrick Onghena <>
著者標目リンク Van Landeghem, Georges <>
著者標目リンク Plucker, Jonathan A. <AU11008183>
著者標目リンク Makel, Matthew C. <>
著者標目リンク Rapp, Kelly E. <>
著者標目リンク Kim, Se-Kang <>