同志社女子大学図書館

算数教育への認知的アプローチ

ハイテックリサーチ, 20--. -- (海外研究開発レポート ; Data no. HTR-8784(D)). <BB12209403>
この書誌にはまだスタンプは押されていません。


登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 女田図 閉架(B1F) 375.412||S9110 1082051097 配架中 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 女田図
配置場所 閉架(B1F)
請求記号 375.412||S9110
資料ID 1082051097
状態 配架中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 算数教育への認知的アプローチ
サンスウ キョウイク エノ ニンチテキ アプローチ
出版・頒布事項 [東京] : ハイテックリサーチ , [20--]
形態事項 1冊 : 挿図 ; 30cm
書誌構造リンク 海外研究開発レポート||カイガイ ケンキュウ カイハツ レポート <BB00695359> Data no. HTR-8784(D)//a
内容著作注記 Student-controlled metacognitive training for solving word problems in primary school mathematics / Annemieke E. Jacobse, Egbert G. Harskamp
内容著作注記 Evaluating and improving the mathematics teaching-learning process through metacognition / Annemie Desoete
内容著作注記 The developmental change of young pupils' metacognitive ability in mathematics in relation to their cognitive abilities / Areti Panaoura, George Philippou
内容著作注記 The trajectory of mathematics skills and working memory thresholds in girls with fragile X syndrome / Melissa M. Murphy, Michèle M. M. Mazzocco
内容著作注記 Working memory and individual differences in mathematics achievement : a longitudinal study from first grade to second grade / Bert De Smedt...[et al.]
内容著作注記 Differential contribution of specific working memory components to mathematics achievement in 2nd and 3rd graders / M. L. Meyer...[et al.]
内容著作注記 Learning mathematics with e-exercises : a case study about proportional reasoning / Ghislaine Gueudet
内容著作注記 Perspectives gained from different assessment tasks on Chinese and Australian school students learning mathematics / Rosemary Callingham
内容著作注記 Modeling students' mathematics using steffe's fraction schemes / Anderson H. Norton, Andrea V. McCloskey
内容著作注記 Studying mathematics problem-solving classrooms. A comparison between the discourse of in-service teachers and student teachers / Javier Rosales...[et al.]
内容著作注記 A framework of mathematics inductive reasoning / Constantinos Christou, Eleni Papageorgiou
内容著作注記 Teacher candidates and master math teachers personal concepts about teaching mathematics / Barba A. Patton, Jane Fry, Carol Klages
注記 本文は英語
注記 タイトルは表紙による
注記 複写による合冊複製本
注記 片面印刷
注記 References: 論文末
学情ID BB04985368
本文言語コード 英語
著者標目リンク Jacobse, Annemieke E. <>
著者標目リンク Harskamp, Egbert G. <>
著者標目リンク Desoete, Annemie <>
著者標目リンク Panaoura, Areti <>
著者標目リンク Philippou, George <>
著者標目リンク Murphy, Melissa M. <>
著者標目リンク Mazzocco, Michèle M. M. <AU11008182>
著者標目リンク Smedt, Bert De <>
著者標目リンク Janssen, Rianne <>
著者標目リンク Bouwens, Kelly <>
著者標目リンク Verschaffel, Lieven <>
著者標目リンク Boets, Bart <>
著者標目リンク Ghesquière, Pol <>
著者標目リンク Meyer, M. L. <>
著者標目リンク Salimpoor, V. N. <>
著者標目リンク Wu, S. S. <>
著者標目リンク Geary, D. C. <>
著者標目リンク Menon, V. <>
著者標目リンク Gueudet, Ghislaine <>
著者標目リンク Callingham, Rosemary <>
著者標目リンク Norton, Anderson H. <>
著者標目リンク McCloskey, Andrea V. <>
著者標目リンク Rosales, Javier <>
著者標目リンク Orrantia, Josetxu <>