同志社女子大学図書館

教師の算数への不安ならびに自己効力感

ハイテックリサーチ, 20--. -- (海外研究開発レポート ; Data no. HTR-8784(T)). <BB12209413>
この書誌にはまだスタンプは押されていません。


登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 女田図 開架 375.412||K9737 1082051046 配架中 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 女田図
配置場所 開架
請求記号 375.412||K9737
資料ID 1082051046
状態 配架中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 教師の算数への不安ならびに自己効力感
キョウシ ノ サンスウ エノ フアン ナラビニ ジコ コウリョクカン
出版・頒布事項 [東京] : ハイテックリサーチ , [20--]
形態事項 1冊 : 挿図 ; 30cm
書誌構造リンク 海外研究開発レポート||カイガイ ケンキュウ カイハツ レポート <BB00695359> Data no. HTR-8784(T)//a
内容著作注記 An invitation into the investigation of the relationship between mathematics anxiety and learning styles in elementary preservice teachers / Gina Gresham
内容著作注記 Impact of online discussion on elementary teacher candidates' anxiety towards teaching mathematics / Fuchang Liu
内容著作注記 A study of mathematics anxiety in pre-service teachers / Gina Gresham
内容著作注記 Mathematics anxiety in preservice teachers : its relationship to their conceptual and procedural knowledge of fractions / Vanessa Rayner, Nicole Pitsolantis, Helena Osana
内容著作注記 Listening to students, listening to myself : addressing pre-service teachers' fears of mathematics and teaching mathematics / Monica McGlynn-Stewart
内容著作注記 Preservice elementary teachers' voices describe how their teacher motivated them to do mathematics / Shelly Sheats Harkness, Beatriz D'Ambrosio, Anastasia S.
内容著作注記 Merging invitational theory with mathematics education : a workshop for teachers / Anita N. Kitchens, Robert G. Wenta
内容著作注記 Using self-efficasy as a construct for evaluating science and mathematics methods courses / Brenda R. Brand, Jesse L. M. Wilkins
内容著作注記 Teachers' reflection on their reform-based teaching in mathematics : implications for the development of teacher self-efficacy / Anthony J. Gabriele, Elana Joram
内容著作注記 Preservice elementary mathematics teachers' level of relating mathematical concepts in daily life contexts / Oylum Akkuş
内容著作注記 Scottish student primary teachers' levels of mathematics competence and confidence for teaching mathematics : some implications for national qualifications and initial teacher education / Sheila Henderson, Susan Rodrigues
内容著作注記 A longitudinal study of effects of a developmental teacher preparation program on elementary prospective teachers' mathematics beliefs / Susan L. Swars...[et al.]
内容著作注記 Teachers' concerns and efficacy beliefs about implementing a mathematics curriculum reform : integrating two lines of inquiry / Charalambos Y. Charalambous, George N. Philippou
内容著作注記 A case study of elementary beginning mathematics teachers' efficacy development / Yu-Liang Aldy Chang
注記 本文は英語
注記 タイトルは表紙による
注記 複写による合冊複製本
注記 片面印刷
注記 References: 論文末
学情ID BB04984503
本文言語コード 英語
著者標目リンク Gresham, Gina <>
著者標目リンク Liu, Fuchang <>
著者標目リンク Rayner, Vanessa <>
著者標目リンク Pitsolantis, Nicole <>
著者標目リンク Osana, Helena <>
著者標目リンク McGlynn-Stewart, Monica <>
著者標目リンク Harkness, Shelly Sheats <>
著者標目リンク D'Ambrosio, Beatriz <>
著者標目リンク S., Anastasia <>
著者標目リンク Kitchens, Anita N. <>
著者標目リンク Wenta, Robert G. <>
著者標目リンク Brand, Brenda R. <>
著者標目リンク Wilkins, Jesse L. M. <>
著者標目リンク Gabriele, Anthony J. <>
著者標目リンク Joram, Elana <>
著者標目リンク Akkuş, Oylum <>
著者標目リンク Henderson, Sheila <>
著者標目リンク Rodrigues, Susan <AU11008111>
著者標目リンク Swars, Susan L. <>
著者標目リンク Smith, Stephanie Z. <>
著者標目リンク Smith, Marvin E. <>
著者標目リンク Hart, Lynn C. <>
著者標目リンク Charalambous, Charalambos Y. <>
著者標目リンク Philippou, George N. <>