同志社女子大学図書館

Educating nurses : a call for radical transformation

Patricia Benner ... [et al.] ; foreword by Lee S. Shulman. -- Jossey-Bass, 2010. -- (Preparation for the professions series)(The Jossey-Bass higher and adult education series). <BB12891045>
この書誌にはまだスタンプは押されていません。


登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 女田図 開架 492.907||B9494 1582108087 配架中 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 女田図
配置場所 開架
請求記号 492.907||B9494
資料ID 1582108087
状態 配架中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Educating nurses : a call for radical transformation / Patricia Benner ... [et al.] ; foreword by Lee S. Shulman
出版・頒布事項 San Francisco : Jossey-Bass , c2010
形態事項 xx, 260 p. ; 24cm
巻号情報
ISBN 9780470457962
書誌構造リンク Preparation for the professions series <BB12891008>//a
書誌構造リンク The Jossey-Bass higher and adult education series <BB00152858>//a
内容著作注記 A profession transformed
内容著作注記 Teaching and learning in clinical situations
内容著作注記 Teaching and learning in the classroom and skills lab
内容著作注記 A new approach to nursing education
内容著作注記 Paradigm case : Diane Pestolesi, practitioner and teacher
内容著作注記 Strategies for teaching for a sense of salience
内容著作注記 Paradigm case : Lisa Day, classroom and clinical instructor
内容著作注記 Developing a clinical imagination
内容著作注記 Connecting classroom and clinical through integrative teaching and learning
内容著作注記 Paradigm case : Sara Shannon, nurse ethicist
内容著作注記 Being a nurse
内容著作注記 Formation from a critical stance
内容著作注記 Improving nursing education at the program level
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BB00753826
本文言語コード 英語
著者標目リンク Benner, Patricia E. <AU00193427>
分類標目 LCC:RT73
分類標目 NLM:WY 18
分類標目 DC22:610.73076
件名標目等 Nursing -- Study and teaching
件名標目等 Education, Nursing -- trends