同志社女子大学図書館

Making teaching visible : documenting individual and group learning as professional development : a Making Learning Visible monograph

Project Zero, Harvard University Graduate School of Education, 2003. <BB12676826>
この書誌にはまだスタンプは押されていません。


登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 女田図 研究室 376.1||M9119 1482005035 研貸中 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 女田図
配置場所 研究室
請求記号 376.1||M9119
資料ID 1482005035
状態 研貸中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Making teaching visible : documenting individual and group learning as professional development : a Making Learning Visible monograph
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Project Zero, Harvard University Graduate School of Education , c2003
形態事項 xii, 86 p. : ill., ports. ; 28 cm
巻号情報
ISBN 0972570500
注記 "The Making Learning Visible (MLV) Project draws attention to the power of the group as a learning environment"--p. X
注記 "The Making Learning Visible Project (Phase II) is a collaboration between research groups based at Project Zero at the Harvard Graduate School of Ecucation, Cambridge (Massachusetts) Children's Centeer, the Cambridgeport School and the Ezra H. Baker and John Simpkins schools (Dennis-Yarmouth school district)"--p. XI
学情ID BA8625366X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Making Learning Visible Project <AU11038658>
著者標目リンク Harvard Project Zero <AU11038657>
著者標目リンク Harvard University. Graduate School of Education <AU00112564>
分類標目 LCC:LB1140.2
分類標目 DC:372.21
分類標目 教育 NDLC:FC32
件名標目等 Education, Preschool -- United States
件名標目等 Early childhood education
件名標目等 Group work in education
件名標目等 Learning, Psychology of
件名標目等 Reggio Emilia (Italy)