同志社女子大学図書館

Teacher collaboration and talk in multilingual classrooms

Angela Creese ; : hbk, : pbk, : electonic. -- Multilingual Matters, 2005. -- (Bilingual education and bilingualism / series editors, Colin Baker and Nancy Hornberger ; 51). <BB10195014>
この書誌にはまだスタンプは押されていません。


登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 : hbk 女今図 開架 372.33||C9119 0682039124 配架中 0件
No. 0001
巻号 : hbk
所蔵館 女今図
配置場所 開架
請求記号 372.33||C9119
資料ID 0682039124
状態 配架中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Teacher collaboration and talk in multilingual classrooms / Angela Creese
出版・頒布事項 Clevedon [England] ; Buffalo [N.Y.] : Multilingual Matters , c2005
形態事項 xi, 217 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 1853598224
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 1853598216
巻号情報
巻次等 : electonic
ISBN 1853598232
書誌構造リンク Bilingual education and bilingualism / series editors, Colin Baker and Nancy Hornberger <BB00293551> 51//a
内容著作注記 Introduction
内容著作注記 Theoretical and methodological frameworks
内容著作注記 Policy into practice
内容著作注記 Teachers in multilingual mainstream classrooms : enacting inclusion
内容著作注記 Teachers talking : the discourses of collaborating teachers
内容著作注記 The discursive positionings of teachers in collaboration
内容著作注記 Teacher collaboration in support and withdrawal modes
内容著作注記 Teaching partnerships
内容著作注記 Content-based language-learning and language-based content-learning : learning a second language in the mainstream classroom
内容著作注記 Bilingual teachers and students in secondary school classrooms : using Turkish for curriculum-learning
内容著作注記 Mediating allegations of racism : bilingual EAL teachers in action
内容著作注記 Conclusions
注記 Includes bibliographical references (p. 205-214) and index
注記 HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip054/2004028649.html Information=Table of contents
学情ID BA7503178X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Creese, Angela <AU10037370>
分類標目 LCC:LC201.7.G7
分類標目 DC22:371.14/8
件名標目等 Native language and education -- England -- London -- Case studies
件名標目等 Education, Bilingual -- England -- London -- Case studies
件名標目等 Children of immigrants -- Education (Secondary) -- England -- London -- Case studies
件名標目等 Language policy -- England -- London -- Case studies