同志社女子大学図書館

Hollywood hype and audiences : selling and watching popular film in the 1990's

Thomas Austin ; : pbk, : hbk. -- Manchester University Press, 2002. -- (Inside popular film). <BB00547808>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 : hbk 女田図 閉架(B1F) 778.253||A9601 0282027542 配架中 0件
No. 0001
巻号 : hbk
所蔵館 女田図
配置場所 閉架(B1F)
請求記号 778.253||A9601
資料ID 0282027542
状態 配架中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Hollywood hype and audiences : selling and watching popular film in the 1990's / Thomas Austin
出版・頒布事項 Manchester, UK : Manchester University Press
出版・頒布事項 New York : Distributed exclusively in the USA by Palgrave , 2002
形態事項 257 p. : ill. ; 22 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0719057752
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 0719057744
書誌構造リンク Inside popular film <BB00303486>//a
注記 Includes bibliographical references (p. [241]-254) and index
学情ID BA57166845
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Austin, Thomas, 1966- <>
分類標目 DC21:384.8
件名標目等 Motion pictures -- United States -- Marketing
件名標目等 Motion pictures -- Social aspects -- Great Britain