同志社女子大学図書館

Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective

George E. Belch & Michael A. Belch. -- 4th ed. -- Irwin/McGraw-Hill, 1998. -- (Irwin/McGraw-Hill series in marketing). <BB00373883>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 女田図 開架 674.1||B256-4A 9982173660 配架中 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 女田図
配置場所 開架
請求記号 674.1||B256-4A
資料ID 9982173660
状態 配架中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch & Michael A. Belch
版事項 4th ed
出版・頒布事項 Boston, Mass. : Irwin/McGraw-Hill , c1998
形態事項 xxii, 762 p. : col. ill. ; 29 cm
巻号情報
ISBN 0256218994
書誌構造リンク Irwin/McGraw-Hill series in marketing <BB00372085>//a
注記 Rev. ed. of: Introduction to advertising and promotion. 3rd ed. 1995
注記 Includes bibliographical references (p. 725-743) and indexes
学情ID BA3498404X
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Belch, George E. (George Eugene) <AU00182467>
著者標目リンク Belch, Michael A. <AU00182468>
分類標目 広告.宣伝 NDC9:674
分類標目 LCC:HF5823
分類標目 DC21:659.1
件名標目等 Advertising
件名標目等 Sales promotion
件名標目等 Communication in marketing