同志社女子大学図書館

New food product development : from concept to marketplace

Gordon W. Fuller. -- CRC Press, 1994. -- (CRC series in contemporary food science / Fergus M. Clydesdale, Series editor). <BB00284051>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 女今図 研究室 588.09||F9269 0181001488 研貸中 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 女今図
配置場所 研究室
請求記号 588.09||F9269
資料ID 0181001488
状態 研貸中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 New food product development : from concept to marketplace / Gordon W. Fuller
出版・頒布事項 Boca Raton ; Tokyo : CRC Press , c1994
形態事項 275 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0849380022
書誌構造リンク CRC series in contemporary food science / Fergus M. Clydesdale, Series editor <BB00266620>//a
注記 Includes bibliographical references (p. 249-264) and index
学情ID BA23896745
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Fuller, Gordon W. <AU00293545>
分類標目 LCC:HD9000.5
分類標目 DC20:641.3/0068/8
件名標目等 Food -- Marketing
件名標目等 Food -- Research
件名標目等 New products -- Marketing
件名標目等 Product management
件名標目等 Food industry and trade -- Technological innovations