同志社女子大学図書館

Two approaches to teaching syntax

by Marshall L. Brown, Elmer G. White [and] Edward B. Jenkinson. -- Indiana University Press, 1967. -- (Indiana University English curriculum study series). <BB00277333>
この書誌にはまだスタンプは押されていません。


登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 メモ 予約
0001 女今図 開架 835.1||B431 9582388781 配架中 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 女今図
配置場所 開架
請求記号 835.1||B431
資料ID 9582388781
状態 配架中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Two approaches to teaching syntax / by Marshall L. Brown, Elmer G. White [and] Edward B. Jenkinson
出版・頒布事項 Bloomington : Indiana University Press , [1967]
形態事項 xiv, 239 p : ill. ; 22 cm
書誌構造リンク Indiana University English curriculum study series <BB00011525>//a
内容著作注記 The grammar of English sentences; an approach to syntax for teachers of talented and average students in grades seven through nine / by M.L. Brown and E.G. White, with E.B. Jenkinson
内容著作注記 On teaching basic sentence patterns to slow-learning students in grades seven through eleven / by E.B. Jenkinson
学情ID BA23181484
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Brown, Marshall L.
著者標目リンク White, Elmer G.
著者標目リンク Jenkinson, Edward B.
分類標目 LCC:PE1066
分類標目 DC:425/.07
件名標目等 English language -- Study and teaching (Secondary)
件名標目等 Slow learning children