Doshisha Women's College of Liberal Arts. Library

学び手はいかにアイデンティティを構築していくか : 保幼小におけるアセスメント実践「学びの物語」

マーガレット・カー, ウェンディ・リー著 ; 大宮勇雄, 塩崎美穂訳者代表. -- ひとなる書房, 2020. <BB13163543>
Stamp is not pushed yet.


Tag:
No tag is registered
URL:

HoldingsList 1-1 of about 1

No. Volumes Library Location Call No Material ID Status Due Date memo Reservation
0001 21 開架 376.11||C10424 2182010602 available 0items
No. 0001
Volumes
Library 21
Location 開架
Call No 376.11||C10424
Material ID 2182010602
Status available
Due Date
Reservation 0items

Bibliography Details

title and statement of responsibility area 学び手はいかにアイデンティティを構築していくか : 保幼小におけるアセスメント実践「学びの物語」 / マーガレット・カー, ウェンディ・リー著 ; 大宮勇雄, 塩崎美穂訳者代表
マナビテ ワ イカニ アイデンティティ オ コウチク シテ イクカ : ホヨウショウ ニオケル アセスメント ジッセン「マナビ ノ モノガタリ」
publication,distribution,etc.,area 東京 : ひとなる書房 , 2020.3
physical description area 263p, 図版viiip : 挿図 ; 21cm
Volume Information
ISBN 9784894642713
variant titles 原タイトル:Learning stories
variant titles 標題紙タイトル:Learning stories : constructing learner identities in early education
variant titles 異なりアクセスタイトル:学び手はいかにアイデンティティを構築していくか : 保幼小におけるアセスメント実践学びの物語
マナビテ ワ イカニ アイデンティティ オ コウチク シテ イクカ : ホヨウショウ ニ オケル アセスメント ジッセン マナビ ノ モノガタリ
note 標題紙の責任表示: 磯部裕子, 川田学, 菊池知子, 谷萩恭子訳 ; 大宮勇雄, 塩崎美穂, 鈴木佐喜子, 松井剛太監訳
note 文献一覧: p246-256
NCID BB31474816
text language code Japanese
author link Carr, Margaret <AU11030975>
author link Lee, Wendy <AU11083729>
author link 大宮, 勇雄(1953-)||オオミヤ, イサオ <AU11029057>
author link 塩崎, 美穂(1972-)||シオザキ,ミホ <AU11057565>
classification Pre-school. Elementary and secondary education NDC8:376.11
classification Pre-school. Elementary and secondary education NDC9:376.11
classification Pre-school. Elementary and secondary education NDC10:376.11
subject headings 幼児||ヨウジ
subject headings 児童||ジドウ
subject headings アイデンティティ(心理学)||アイデンティティ(シンリガク)